Κυριακή, 22 Απριλίου 2012

Εναντίων όλων...........με τα μάτια ενός "φασίστα"


Η Χρυσή Αυγή εδώ και πολύ καιρό κάνει αυτό που δεν κάνουν οι άλλοι πηγαίνει και ακούει συζητάει προσπαθεί να καταλάβει τα προβλήματα του Ελλήνα.
Δεν διοργανώνει έμμισθες  συγκεντρώσεις σε γκλάμορους ξενοδοχεία με κέτερινγκ και πεινασμένους αυλοκόλακες.................
Στις δράσεις αυτές βλέπεις πολύ κόσμο από αδιάφορο μέχρι άνθρωπο να σου χαμογελάει με την ψυχή του γιατί βλέπει έναν αδερφό, έναν αδερφό που θα πολεμήσει για αυτόν...............
Υπάρχουν όμως και οι "εχθροί" που το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν είναι "εχθροί" απλά για να ξεχωρίσουν από τους προηγούμενους μου αρέσει που αντιδρούνε στη θέα μας εγώ προσπαθώ να είμαι ευγενικός όταν με στολίζουν με τα εξής "φασίστα" "ναζί" και τα σχετικά..............
Μου αρέσει και δεν με πειράζει γιατί σκέφτομαι απέναντι σε αυτές τις λέξεις τους δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους τους ως ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥΣ θα μπορούσα να έβαζα και άλλες Ελληνικές λέξεις απέναντι στις ξενικές που μας κατηγοράνε........
Ολα αυτά μου δίνουμε δύναμη για να συνεχίσω γιατί τους έκαναν αν και δεν μπορούν να το προφέρουν να με πούνε ΕΛΛΗΝΑ μια λέξη που μόνο με τη σκέψη τους πονάει και ευχαριστώ που μου το θυμίζουν κάθε φορά....................


ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ
ΤΟΠΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου